برای وقتی ک بچه رو از پوشک گرفتی ولی گاهی ممکنه گاهی جیشش بریزه خوبه چون کامل جیش کنه پس میده
من ۱۰۰ خریدم برای اینکه وقتی پوشکش رو باز میکنم نیم ساعت یکساعتی باز میزارمش خوبه برای تایم طولانی نه چون نم میزنه
اتفاقا خیلی خوبه تا زمانی هم که بچه کامل امادگی نداشته باشه بدرد می خوره مثلا پسر من ۳ سالونیمشه وقتی بیرون یا مهمونی می ریم پاش می کنم یه موقع نشتی نده یا بچس دیگه یه موقع نریزه جیشش
نم میده سریع باید پوشک دائمی بگیری اگه بجای پوشک میخوای استفاده کنی
من دارم اصلا استفاده نکردم اینو باید موقعی گرفت که بخوای بچه رو از پوشک بگیری
والا من سر سیسمونی گرفتم ۱۰۰
۳۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.