دکتر من گفت چون هورمونای بارداری دارن تو بدنت تشکیل میشن یه چیز طبیعیه من گفتم قارچ گرفتم ترشح پنیری شکل سبز و سوزش دارم بمن پماد واژینال داد
برو دکتر برات ازمایش مینویسه بعد دارو میده
من دکترم اینو گفت
سفیکسیم ۲۰۰خوردم خوب شدم
از دکترت مشورت بگیر،منم حس کردم یکم عفونت دارم بهم پماد واژینال داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.