بچه هاکسی توهفته ی من عفونت داشته چیکارکرده

۴ پاسخ

دکتر من گفت چون هورمونای بارداری دارن تو بدنت تشکیل میشن یه چیز طبیعیه من گفتم قارچ گرفتم ترشح پنیری شکل سبز و سوزش دارم بمن پماد واژینال داد

برو دکتر برات ازمایش مینویسه بعد دارو میده

من دکترم اینو گفت
سفیکسیم ۲۰۰خوردم خوب شدم

تصویر

از دکترت مشورت بگیر،منم حس کردم یکم عفونت دارم بهم پماد واژینال داد

سوال های مرتبط