۷ پاسخ

دخترمنم خبری از دندون نیست

من برا اینکه مو در نیاورده ی مدت گیر داده بودم ببرمش دکتر 😂

دوقلوهای من پسرم اخر هشت ماهگی دراورد دخترم نداره هنوز اما چهار تا انگار داره درمیاره،

همین دختر منه دل آرا تازه چند روزه دندون های پاینش نوکش زده بیرون

تا ۱۲،۱۳ ماهگی وقت هست،ولی یه چکاب ببر آمپول ویتامین دی بزنن زود در بیاد.پسر من ۱۰ ماهش تموم شده بود دراورد

وای خوش بحالش
پسر من ۶ ماهه درآورده دیگه دارن خراب میشن

دختر منم یکسالو یکهفته شد دراورد اولیشو

سوال های مرتبط