۵ پاسخ

دختر من نداره هنوز
ازکایششم خوب بود

برادر منم بعد از یکسالگی دندون در آوردحتی دکتر هم بردنش و دکتر گفته مشکلی نداره بعضی بچه ها دیر دندون در میارن

دکتر ببر حتما

نگوان نباش عزيز فكر كنم تا ١٥ ماهگي يا ١٨ ماهگي وقت است اصلا نگران نباش اشنا ما هم دخترش ١ سال ٢ ماه دندون در اورد
بهتر خوشحال باش ديگه دندوناش خراب نميشن

دکتر بردی؟ کلسیم میدی؟

سوال های مرتبط