سلام کته رو چطوری درست کنم؟

۲ پاسخ

برنج میشوری ، آب میریزی آبش باید اندازه یک بند انگشت بالاتر از برنج باشه ، نمک و روغن میریزی می‌زاری رو گاز . شعله رو یکم زیاد میکنی ، وقتی آبش خشک شد دم می‌زاری

کاری نداره برنج رو قشنگ بشور بزار بعد آب بریز بزار خوب بپزه در آخر میتونی یکم نمک هم اضافه کنی از برنج نیم دانه استفاده کنی واقعا خوب میشع

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان ماه من مامان ماه من ۱۰ ماهگی