۱۳ پاسخ

اول حق انتخاب بهش بده گاهی اوقات بچه میخواد لباسی بپوشه که مناسب اون مکان نیست میتونی چندتا لباس براش بزاری بگو یکیو انتخاب کن تنت کن.. یا اگه گیر داد سردم نیست شما فقط براش کاپشن بردار بگو هر وقت احساس کردی سردت شد بهم بگو کاپشن تنت کنم ... مشکل اونجاست که والدین میخوان حرف خودشون باشه بچه هم تو رشد میخواد حرف خودش باشه پس با حق انتخاب و گزینه دادن بهانه ها رو کم کن

هر بچه ای ،ی دوره ای ی اخلاقای خاصی پیدا میکنه
فقط بی محلی کن تا این دوره اش بگذره

دقیقا دخترمنم همینه

عزیزم این بچه جلب توجه‌میخواد فکر میکنه وقتی جیغ میکشه‌وقتی سروصدا میکنه شما بهش توجه‌بیشتری دارین تو این سن همینه یکمی باید بزرگتر بشن ولی اصلا اهمیت نده براش دوتا انتخاب بزار این دوتا لباس یک دوم بپوش ببین بزار باهمون لباس بیاد بزار سردش بشه اون موقع که گفت مامان سردم شد بگو بهت گفتم لباس بپوش نپوشیدی ببین اصلا الان هرچی بهشون گیر بدیم بدتر میکنن بزار بخاطر این که لباس نپوشید سردش شد سرما بخوره اونموقع بهش بگو‌که دیدی سرما خوردی باید بریم‌دکتر بخاطر لباس نپوشیدنتن‌بود رو غذا هم همینطور غذا رو اوردی گذاشتی پیشش نخورد بهش بگو پنج‌دقیقه دیگه سفره رو‌جمع میکنم و واقعا جمع کنی بدون این که غذا خورده باشه بزار بفهمه که هرچیزی قانونی داره

منم دخترم همینه دوره اش باید رد بشه

فقط به توجهی پبکه اگه وای کرد هتا ماندو دبی دو سه جاران وابکه ورز دبی انگو که توجهس پدکن و ودوای دکون اگه وادکا هنده ی دی ادامه ددا اما اگر زانی چاوی لناکن و توجهی پناکن بخوی ورز دبه

دختر من ی مدت نصف شبا بیدار میشد فقط جیغ میزد روانی میشدم الانم شده چند بار بیدار شه جیغ بزنه پاشو بکوبه

دقیقا پسرمنم همینطوره

دقیقاااا پسر منم همینطور هست فقط از صبح بیدار میشه گریه میکنه سر هر چیزی تا شب....
صدای همسایه مون هم دراومده....
خودم هم روشم بی خیالی هست به رفتارهاش ...ولی واقعا چن وقته کم آوردم ....باور کن نمیشه باهاش ی مهمونی کوچیک هم رفت کوفتم میکنه خونه هر کس برم....سر هر چیزی ساعتها گریه و جیغ میکنه

براش قانون بذاریعنی این لباس خونس این بیرون تانپوشی ازپارک خبری نیست یامثلاوقت غذاساعت ۱هست یه هفته سرچیزای که باهاش لج میکنه جیغ میزنه جدی وایسابعدبگواوکی میخوای جیغ بزنی بزن اماگوش من دردمیکنه نمیشنوم خودش درست میشه

واااای پسر منم همینه دقیقا سن پسر شماست
اِنقدر جیغ می زنه سر هر چیزی
بخدا گوشام سوت می‌کشه
حتی مثلا دارم باهاش آروم حرف می زنما اما باز جیغ جیغ
هر چی هم میگم نکن همسایه ها گناه دارن
اما اصلا ب خرجش نیست...
شوهر منم بخاطر لجبازی با من بیشتر بهش پر و بال میده ...اون بدتر می‌کنه
اصلا منو آدم حساب نمیکنه

دقیقا پسر منم همینه هرچی میخواد بهش ندیم حیع میزنه

دقیقادخترمنم اینجوریه بهش میگم به جای جیغ زدن گریه کردن زبون داری دیگه مثل آدم حرفتوبزن

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین هفته سیزدهم بارداری