بچه ها ۷ماهمه بچم ۱کیلو خوبه؟

۵ پاسخ

عه من نمیفهمیدم پس 😑😑😑فردا میرم امروز تازه از ازمایشگاه اومدم خیلی خستم🥲😑

سلام مگه ۲۴ هفته و۲۵ هفته هم میفرستن سنو یا شما خودتون رفتین

سلام هرهفته میری سونوگرافی؟

من710بود 25هفته

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان قند 🩷🧚🏻‍♀️ مامان قند 🩷🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وششم بارداری