۱۴ پاسخ

تروخدانکنین. اونم تو 4ماهگی. اونم حریره بادام ک سفت و یبوست میاره

خیلی زود نیست ۴ ماه🥲

دکتر گفت نیستات بدم

خیلییی زوده عزیزم بعدا دلت تنگ میشه برای این روزا انقدر عجله نکن برای این چیزا
بچه من ۵ ماه و نیمشه هنوز اب هم ندادم الان علم جدید میگه از شش ماهگی بدید
نگاه نکن اینجا از سه ماه چهارماه میدن یا شرایط خاصی دارن یا خودشون بخاطر نا آگاهی و اینکه میگن قدیما دادن به بچشون چی شد ! من الان چنتا بلاگر خارجی فالو دارم بچه دارن هیچ کدوم تا شش ماهش کامل نشده غذا رو شروع نکردن🙏🏻

نوش جونش

عه پسر شما هم ۱۳ مهر به دنیا اومده؟با پسر من تو یه روز به دنیا اومدن
ولی من هنوز فقط شیر میدم حتی آب هم‌ نمیدم

عزیزم منم از امشب شروع کردم تا ۵ماهگی فرنی خالی میدم ب بعدش حریره

خیلی زوده خیلی چه می‌کنید با این طفل معصوم ها اخه

دختر شیر نمی خوره سقف دهنش سفید بنظرتون بخاطره برفک آب از دهنشم میاد بخاطره لثه هاش

تصویر

مگه چند وقتشه،؟

چندماهشه

نکن اینکارو معدش اذیت میشه اول فرنی بده تا یه مدت بزار معدش عادت کنه بعد

دکتر گفت بهش بدی؟؟

شب نده بهتر صبح بدی وقتی غذایی رو اولین بار میدی

سوال های مرتبط

مامان مهـــــدیار🧸🐾 مامان مهـــــدیار🧸🐾 ۶ ماهگی