عدس رو همیشه با دال عدس قاطی میذارم خیلی خوشمزه و مقوی میشه
من برای عدسی اول پیاز رو نگینی میکنم طلایی میکنم بعد رب رو با اون تفت میدم ،عدس و سیب زمینی و آب قلم میریزم توش،ادویه هم کمی فلفل سیاه و نمک و پودر پیاز و آویشن میریزم و اگه زعفرون باشه کمی دم میکنم میریزم و میذارم قشنگ جا بیفته خیلی خوشمزه میشه ،اگه رشته پلویی باشه میریزم توش
دوس ندارم تو هر غذایی گوشت با مرغ بریزم بعضی غذاها مثل عدسی رو دوس دارم بدون گوشت بپذم چون ذات غذای عدسی بدون گوشت هس انگار یه غذای گیاهی هس
سیب زمینی ی ذره گوجه که رنده کردم خوش طعمش میکنه و نمک زرچوبه
سیب زمینی نگینی پیاز نگینی وچرخ کرده
گوشت مرغ یا گوشت چرخی
سیب زمینی
من گوشت چرخ کرده،جودو سرو سیب زمینی
سیب زمینی ...بعضیاگوشت مرغم میریزن
سیب زمینی نگینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.