تقریبا نصف قاشق چایخوری، دانه ی چیا رو اول تو آب میذارم تا یک ربع که قشنگ باز بشه.
بعد با ماستش قاطی میکنم میدم بخوره.
نوالا خواهر
کینوا با برنج درست میکنم، توی سالاد هم می ریزم.
دانه ی چیا با شربت خاکشیر قاطی می کنم
کینوا میدم از ۷ ۸ ماهگی
با برنجش قاطی درس میکنم
اره تو اتمیل ریختم
نه نمیدم عزیزم برای چی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.