۱۳ پاسخ

ژله کلوچه شیرموز

بیشتر چوب شور و مغز تخمه و بادام زمینی مزمز
بستنی هفته ای یکبار
پفیلا و پفک و اینا هم اگر بریم مهمونی اینا بزارن میخوره مثلا ماهی یکبار

چیپس كیک پفک لواشک اسمارتیز
بستةتتتتنی
دارم ترکش میدم قدش کم رشد كرده 😂😭

بستنی ،بوشار ،کیک بیسکویت، چوب شور

بوشار، پاستیل، بستنی، گااااااهی اسمارتیز
چون به گندم حساسیت داره، نمیتونم همه چیز بهش بدم

پاپ کورن
چوب شور
پفک هم پفک سویق
کیک و شیر
بستنی
بیسکوئیت نستله

بستنی . بیسکوییت ..کیک و کلوچه اکثرا خودم درست میکنم

وای من کیک و کراکر واسش میخریدم بعد دندونای بچم یکم بخاطر قطره های آهن و شیر لکه افتاده بود از دکتر پرسیدم گفت عملا تحت هیچ عنوان نباید خوراکی سوپرمارکتی بدی خصوصا کیک و آبمیوه و شیر کاکائو و بستنی منم دخترم هلاک خوراکیه هروقت باباش میاد خونه فقط دنبال اینه که ببینه دستش خوراکی هست یا نه، 😭نمیدونم چجوری دیگه بهش ندم اینجور چیزا رو دکترش گفت فقط میوه میتونی بدی 😞😩 یه مدل بيسکوئيت هایی هست مال شرکت نستله ان اونا خیلی خوبن وای دخترم از اونا نمیخوره 😭

اره میدم
بستنی و کیک و آبمیوه و پاستیل و لواشک

چوب شور بستنی های بای
فقط همینا اما گاهی اوقات هر روز نه

من چوب شور و بیسکویت مادر و بیسکوییت ترد
پاپ کورن هم خیلی خوشش میاد ولی چون سفته یکبار دیروز بهش بوشار دادم

چوب شور بیسکوییت بستنی دوبارم اسمارتیز دادم

کیک و آبمیوه ولی کم

سوال های مرتبط