۵ پاسخ

صبح ها معمولا ۱۵۰ تا شیر پاستوریزه میدم
ظهرها ۱۵۰ تا دوغ
البته هر روز نیست ولی اکثرا هست
با بعضی غذا ها ماست میدم
پنیر هم یا به صورت نون پنیر یا پنیر برشته
گهگاهی هم پنیر موزارلا مدادی کنار غذا یا میان وعده

من براش فرنی درست میکنم میان وعده بخوره بعضی روزا شیر برنج اما دوغم خیلی دوست داره و تقریبا مصرف روزانمونه شیر خام ک دگ خیلی کم پیش میاد بخوره

پسر من هیچی لبنیات نمیخوره

من بعضی روزا صبحانه پنیر میدم
اکثرا هم تو روز ماست و شیر میخوره ولی بعضی روزاهم نمیخوره از هیچکدوم

پسر من هممممه غذایی ماست میخوره
شیر موزم گاهی وقتا بهش میدم
نون و پنیرم بعضی روزا عصرونه

سوال های مرتبط