۱۳ پاسخ

دختر من بابا میگه
آقا هم میگه

دختر منم د دبعضی وقتا ب ب هم میگه

ب ب، م م، دد، دا دا
اینارو میگه🥹

نگران نباش از ده ماهگی به بعد کلمه های دیگه هم میگه

قبلا بیشتر میگفت حس میکنم چند روز هیچی نمیگه فقط نق میزنه قبلا اد دد به نه میگفت

دخترم ،بابا و مامان ،بابایی ،من،دَدَ ،بَ بَ، آقا ،نا نا میگ فق

تیام بابا خیلی میگه با به به گوشی ام دستش بدم الو میگه😂 کلا هر چی میگه با با شروع میشه فعلا همین ب رو‌ هجی میکنه بَ بِ بُ😂😂😂

بابابا بعضی وقتا ماماما. قاقا . دد حرصی هم بشه میگه اه

د د بابا هم میگه

پسرم بابا. عهه. دد. اکثرا میگه ععع مثلا دعوا می‌کنه 🤣

پسر منم فقد دد

بابا ماما آب دد

هیچی نمیگه🙂☹️

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی