۹ پاسخ

دختر من مگه بابا مامامه ددا مگه

پسر من اینارو نکیگه فقط میگ اَخ اونم خیلی کم، خیلی باهاش حرف میزنم ولی دریغ از یکی دو کلمه 😩🥲🥸🤌🏻
مامانا چکار میکنین نینی هاتون حرف میزنن؟ 😪😃

دد ددیی اد اب همینارو میگه

یه سر به کانال ایده غذایی کودک تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
مخصوصا اگه مامان اولی
تازه مشاوره رایگانم داریم برای تغذیه کوچولوی شما☺️
ایدی جهت ارسال کانال
@nini_paz404
پیام بده ارسال میکنیم09960884249

پسر من دد بابا میگه ای هروقتم دلش بخاد میگه ماما 😄

بچه ها جدی چیکار کردین که این کلمات رو میگن؟؟

بنام خدا هیچی😶‍🌫️🤣🤣

تاب تاب نازی نازی
بابا ماما. ای دا.
نکن چته و... 🥺

دَدَ بابا ماما اَم نَ نَ اَدَ

سوال های مرتبط