ماما بابا به به دادا آخ آییی ای ای
آخ رو خیلی وقته میگه وقتی بلند میشه قشنگ تلفظ میکنه
چرامن دخترم کم حرف میزنه نکنه دیرزبون بازکنه
ماما بابا هممم(غذا)
من و مِه منظورش شیر هست😅🥹
بابا
ماما
دد
جیجی
بعو
هابو
دادا
من فقط میگ دد امه جیز به به میگه بابا نمیگه
ماما بابا دد نی نی جیک جیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.