سلام خانما بچه هاتون چ کلمه هایی میگن

۶ پاسخ

ماما بابا به به دادا آخ آییی ای ای
آخ رو خیلی وقته میگه وقتی بلند میشه قشنگ تلفظ میکنه

چرامن دخترم کم حرف میزنه نکنه دیرزبون بازکنه

ماما بابا هممم(غذا)
من و مِه منظورش شیر هست😅🥹

بابا
ماما
دد
جیجی
بعو
هابو
دادا

من فقط میگ دد امه جیز به به میگه بابا نمیگه

ماما بابا دد نی نی جیک جیک

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی