خانما سلام چ آبمیوه هایی ب بچه هاتون میدید

۸ پاسخ

هیچ کدوم

سلام آب سیب وآب هویج خوبه.

فقط اب

اب سیب و آب هویج

ابمیوه قندش بالاست فعلا نباید بدی

آب میوه طبیعی
آب سیب،آب هویج

سلام . صبحت بخیر . من آب هویج میدم .

تا یکسالگی نباید آبمیوه بدی
قندش بالاس

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی