۷ پاسخ

منم بیشتر از خوراکش میدم فق واس بازی میزارم جلوش خوشش میاد🥰🥰🤣

له میکنم تو دستم

منم ندادم هنوزاحساس میکنم هضمش سنگینه

من چرخ کرده رو با یکمی پیاز تفت میدم بعد اب میریزم یکم بعد سیب زمینی و ماکارونی رو اضافه میکنم با زردچوبه آبش رو کشید برمیدارم این طوری ماکارونی خیلی نرم تر میشه راحت میتونن بخورن

ن چ طوری میپزید ک هضمش راحت تر باشه

مثل بقیه غذا ها میزارم جلوش ، خودش میخوره ، گاهیم ، من بهش میدم

سوال منم هست
الان داشتم ب همین فکر میکردم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۱ سالگی