۵ پاسخ

دوباره نوشتم عزیزم

ببخشید قبل مصرف 1100 و 1200 بودن اشتباه نوشتم

بازم باید بخوری فک کنم تا هفته ۳۷ اینا

منم یه قوطی خوردم دکترم باز برام نوشت که دوباره بخورم

لیدی میل برای چیه خیلی ها میپرسن اینجا؟؟

سوال های مرتبط

مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️مهرا❤️ مامان ❤️مهرا❤️ هفته سی‌وششم بارداری