خانوما لیدی میل رو چیجوری باید بخوریم؟؟؟

۵ پاسخ

باشیرسردخوبه کاکائویش باشه مزه شیرکاکائومیده

بستگی به وزن بچت داره
هر سری دو‌پیمانه تو یه لیوان آب یا شیر
حالا روزی یکبار یا دوبار

من موزی گرفتم
روزی دوبار میخوردم با آب جوش دخترمم دنیا اومدنی ۳۵۰۰بود

سلام .منم با شیر می خورم

من با شیر میخوردم روزی یبار

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️مهرا❤️ مامان ❤️مهرا❤️ هفته سی‌وششم بارداری