۷ پاسخ

من تا همین ۴۲-۴۳ روز لکه‌بینی داشتم
به دکتر گفتم، گفت مگه بعد زایمان خشک کننده نخوردی؟ گفتم کسی نگفت بهم
دیگه قرص داد خوردم قطع شد
به دکتر بگو

من هنوزم دارم...

من ۵۷روز داشتم

منم تا ۵۱ روز بودم

من تا۵۰‌روز باز بعد۱۰ روز لکه بینی داشتم

منم 36 روز گذشته و هنوز میبینم طبیعیه

من تا ۵۵ روز بودم

سوال های مرتبط