۵ پاسخ

نبا داغ چجوری میدین نبات میندازین اب جوش حل بشه بخوره؟یا نبات داغ بشه اب بریزیم

والا من که هرروز میدم
سر دو تا اولی خیلی رعایت کردم دیدم نه الکیه حالا میدم بچه هم راحت تره

من که اصلا منو بکشی نمیدم به بچم

نه خوبه ولی خیلی نده

ضرر نداره ولی بهتره با طعم شرینی زیر ۱ سال آشنا نشن ولی اگه دل درده یکم بدی عب نداره

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی