دخترم نفخ داره نبات داغ بهش بدم روزی یبار؟

۹ پاسخ

به هیچ وجه جز شیر چیزی به بچه ندید این عقاید قدیمی هاست هزار مشکل بوجود میاره

اره بده من روزی یبار یک درمیون میدم به بچه های قبلیمم میدادم

خودتون رازیانه(بادیون)دم کنیدبخورید بانبات مخصوصا شبا ولی ب بچه ندین

نه نبات نفخ رو بیشتر اذیت میکنه شربت نفخ بگیر بده

من میدم با نبات سفید
اینایی هم که میگن اب نباید بخوره بچه
پس شیرخشک با چی درست میکنیم؟

بارهنگ بده با ی کم نبات

به زیر شش ماه حتی آب هم نباید داد چه برسه به نبات !

بچه یکماهه روووو !!!!!!!!؟؟؟؟ 🫢🫢😳😳🤦🏼‍♀️

نه عادت میکنه شیرینه... گل محمدی بجوشون با ی تیکه قند اندازه عدس بهش بده

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی