۱۷ پاسخ

بچه تا قبل چهار ماه حتی آب خالی هم براش ضرر داره توروخدا بدون هماهنگی با دکتر چیزی به کوچولوها ندین

نههههه تروخدااا غیر داروهای دکتر و شیر خودتون چیزه دیگه ای ندین به بچه

میگن کلپوره هم دم بکنین و در حد چند قطره بدین خوبه .. چون زهر ماره یکم نبات هم قاطی کنین

شور و شیرین بهش بده

اره نبات سفید باشه درحد یه قاشق کوچیک اشکالی نداره

یه زره شکر اب جوش ولرم بریز تو شیشه بده بخوره اندازه یه ۳۰سیسی چند قطره ک بخور خب میشه منم میدم

اره فقط با نبات سفید بده بهش

آره می‌توانی بده یه قاشق چای خوری من یه دکتر رفتم متخصص اطفال گفت اشکال ندارن بده

عزیزم شکمشو گرم کن ، یه دستمال رو با اتو داغ کن بذار رو شکمش

اره منم میدم .من تازه زنیون دم میکنم میدمش که سردلش صاف بشه

من چی دادم دارو ضد نفخ خوب نشد یه خانمی تو همین برنامه بم قطره میلکازیم را معرفی کرد آبی بود رو آتیش امتحان کن

من گاهی بهش میدم

اره بده من قند میدادم🥴

من بعضی وقتا میدم واقعا هم تاثیر داره بعدش راحت مدفوع میکنه

اره بده

یکم بدید عزیزم
سخت نگیر زیاد، بده بخوره، نبات از قدیم گفتن برا هر دردی دواست😁
ولی کم بده ک قندش نباید زیاد بالا بره

آره نبات بنداز تو آبجوش حل شد بده بهش با شیشه

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی