خانومای هم هفته ی من با جفت قدامی چیزی حس میکنین؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

از۱۹هفته لگداشو میفهمم

از هفته ۲۱ حس کردم

من هنوز حس نکردم امروز ی سونوی معمولی رفتم در حد اینکه گفت قلب هست و اینا
ولی هفتش از هفتم کمتر بود

منم نسبت به بچه های دیگم که جفتم خلفی بود حرکات اینو خیلی دیر فهمیدم

منم فعلا حس نمیکنم

من جفتم قدامی بود از۱۸حسش کردم

من هنوزم ن😂

منم ۲۰ هفته بود نگران شدم رفتم پیش دکترم سونو دادم همون لحظه داشت تکون میخورد ولی من چیزی حس نمیکردم

آره عزیزم

من از ۲۱ هفته حس کردم نگران نشو

من نه

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری