۱۰ پاسخ

بالا بیار عیب نداره

یه زره هرق نعناع با اب قاطی کن بخوره

پ چرا نزاییدی تو هنوز خواهر😂😂

یکم عرق نعنا بخور

این دوستمون ک گفته چایی بخور راست گفته، بخور خوبه
ولی خوابت نمیبره دیگه ها 😂
بگیر بخواب لذت ببر 🙁

منم شام از تنبلی نودلیت و خوردم اونم دوتااااا حالم خیلی بده احساس میکنم گیر کردن هضم نمیشن

اب بخور

چرا خندم گرفت 🤣🤣🤣

خواهر تو باید الان زایمان کنی داری کرانچی میخوری😆😆😆

یه چایی بخور

سوال های مرتبط

مامان ارغوان خانم☺️ مامان ارغوان خانم☺️ ۲ ماهگی