تست زدم باردار نبودم پریود نشدم اما چکار کنم

۱۱ پاسخ

ببخشید پریود شدی؟ منم همینطورم الان تاپیک تون بعد چند وقت شدین ؟با دارو چیزی شدین یا رفتین دکتر ؟؟؟

شیر میدی طبیعیه

چند روز دیگه میشی برای من هم زیاد پیش اومده

حامله بودیم.....پول قرص از کجا بیاریم واویلا برام شده کابوس

منم نشدم آن شالله همه با هم بشیم

چه خبره همه دارن تست میزنن تو گهواره😂

واقعا چکارکنیم...سزارینی توام قبل زایمان چند بار سشدی

باید گرمیجات بخوری
انواع دمنوش
چند روز عقب انداختی

ببینم تستوووووو

صبر کن چن روز دیگه هم تست بزن
چیزی نخوری ها شاید باردار باشی

یکم رعفرون دم کن بخور

سوال های مرتبط