۵ پاسخ

جوری بود قشنگ سیرش میکردم ۳کیلو دنیا آمد ۱۴ روزگی ۳۶۰۰بوددکتر بهم می‌گفت شیر خشک میخورع گفتم نه دیگه اینه شیرم خشک شد بخاطر خشک کننده ها الان کمکی سینمو میدم 😐اول شیر خشک بعد سینمو میدم نذارم شیر بچم گوشنه میمونه تازه الان که ۵۰روزش شده ۵کیلو به نظرم اگه خشک نمی‌کردم ۶کیلو بوذ

وقتی میخای بهش شیر بدی سعی کن اول سینه رو خالی کنی بعد غذاهای چرب زیاد بخور شیرت چرب نیست واسه همون بچه سیر نمیشه و اینکه اون هنوز کوچیکه قابلیت مک زدن ندارن تازه شکمش اندازه یک گردو هس بهش نمیخاد شیر خشک بدی اول سینه رو که خالی کردی بریز تو شیش اول شیشه رو بده سیرشه بعدش سینه تو بده چربی بگیره
من خودم همون کارو میکردم ۳۰تا بهش از شیر خودتو بده بدم سینه

دکتر بردی برای این موضوع؟چون منم همین مشکل رو داشتم رفتم دکتر گفت این دلدرده کولیک و رفلاکس داره هعی شیر میدادی بهش الان رفته داخل ریه هاش میگفت هر گریه ای بخاطر شیر نیست حتی اگه دهنشو باز کنه ولی شایدم شیر داری ولی شیرت فقط آبه برای همین بچه سیر نمیشه برو دکتر اگه بچت سالمه برای خودت شیرخشک لیدی میل بگیر بخور تا شیرت خوب بشه و اینکه شیر هم بگیر از این کیلویی ها با نبات بجوشون هروز بجای آب شیر بخور تند تند چای هم بخور

شیر خودت قوی نیس شاید. بچه پر میشه اما سیر نمیشه

ارامش نداری.براهمون شیرت بچه روسیرنمیکنه

سوال های مرتبط