۹ پاسخ

من سعی میکنم به اندازه بشه یکم اخرش اضاف میاد گاهی که ارزش نداره نگهدارم میخورم

من اره تا ۲۴ ساعت تگ میدارم

من اره

تا ۲۴ساعت بعدش نه ، میشه تو‌فریزر بزاری به جای یخچال

اره عزیزم
تا همون ۲۴ ساعت

من اصلا این کار رو نمیکنم

از اول کم درست کن خوب

من بقیشو خودم میخورم 😂

فقط 24ساعت کم تر درست میکنم سری بعد

اگ ارزش داشته باشه اره مثلا میبینی گوشت داره خب هیف🤣

سوال های مرتبط