من سعی میکنم به اندازه بشه یکم اخرش اضاف میاد گاهی که ارزش نداره نگهدارم میخورم
من اره تا ۲۴ ساعت تگ میدارم
من اره
تا ۲۴ساعت بعدش نه ، میشه توفریزر بزاری به جای یخچال
اره عزیزم
تا همون ۲۴ ساعت
من اصلا این کار رو نمیکنم
از اول کم درست کن خوب
من بقیشو خودم میخورم 😂
فقط 24ساعت کم تر درست میکنم سری بعد
اگ ارزش داشته باشه اره مثلا میبینی گوشت داره خب هیف🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.