رفتم تو ماه هشتم باورم نمیشه چه زود گذشت 🫠

تصویر
۷ پاسخ

خوش اومدی باانو🤩

این دوماه آخر پیرت میکنه 😟 😟 😟 😟 😢 😢

بسلامتی عزیزم منم دوروز دیگه میرم

دقیقا ماه هفت برای منم زود گذشت

من و تو یه روز فرقمونه من ۱۴ارذیبهشت زده

بسلامتی حالا دیگه دیر میگذره 😂برا منم خیلی زود گذشت ماه اخر داره دیر میگذره

خوش ب حالت😂
انشاالله بسلامتی زایمان کنی و نینی و بغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان پاستیل خرسی مامان پاستیل خرسی ۴ ماهگی