ماه هفتم خیلییی زود گذشت باورم نمیشه😍😅

۱۶ پاسخ

۸ماهگی ۹ ماهگی هروز اندازه یکساله

۶ نمیگذره 🥺

9ماه که اصلا برا من نمیگذرعه🤦🏻‍♀️

برا منم دعا کن زود بگذره🥹

۸ماه زود گذشت 8روز دیگه ازش مونده اصلا نمیگذاره 🫠🫠🫠

اما ۸ ماه واسه من ۸ سال بود

ولی ماه ۸ جبران میکنه واست کششششش میاد😂

خوشبحالت عزیزم انشالله برا ماهای که چشم انتظاریم هم همینطور زود بگذره

۹ماهگی سختره

خوش بحالت
منکه ۶ ماهه تو ماه هفتمم

برای منم زود گذشت امیدوارم این ماه هشتم هم زود بگذره
ولی خیلی حال روحیم بهم ریخته...

عه؟؟ خب خداروشکر. چون الان حس مکنم بعضی روزا دیر مگذره بعضی روزا زود

خوش ب حالت دعا کن واسه منم بسلامتی زود بگذره تا ب دنیا بیان کلی آدمو ب سکته میدن🥲🥲

اره ولی ۸ نمیگذره😢

اره واقعا خیلی زود میگذره
ماه هشت هم خیلی خوبه
من فقط ماه شش پیرم کرد

امیدوارم 🫤

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان پاستیل خرسی مامان پاستیل خرسی ۴ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین هفته بیست‌وهفتم بارداری