تب دندون دراوردن چقد میتونع باشه؟ تب دخترم ۳۸.۵؟؟؟

۵ پاسخ

تب دندون بالا نمیره نهایت خیلی بشه ۳۸ هس، اگه بالاتر رفته ببرش دکتر

بعضی ها اصلا تب ندارن بعضی ها هم اگه داشته باشند خیلی خفیف هست گلم

نه دندون تب بالا ندارع فقط کمی شاید سرش گرم بشه

تب دندون اینقدر نیس
حواست باشه بالاترنره
چون بالا بره دوراجون عفونته

دندون تب نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی