تب دندون بالا نمیره نهایت خیلی بشه ۳۸ هس، اگه بالاتر رفته ببرش دکتر
بعضی ها اصلا تب ندارن بعضی ها هم اگه داشته باشند خیلی خفیف هست گلم
نه دندون تب بالا ندارع فقط کمی شاید سرش گرم بشه
تب دندون اینقدر نیس
حواست باشه بالاترنره
چون بالا بره دوراجون عفونته
دندون تب نداره اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.