۴ پاسخ

من تو هفته های پایین‌تر داشتم رفتم دکتر بهم آمپول و شیاف پروژسترون داد..وقتی خسته بشم باز یه کوچولو دارم اون حسو..ب دکترت بگو حتما

بعضی مواقع دردا از باد معده ونفخ وترشی هست

ودذکل در کمر ودنبالچه و... عادیه

من الان دوروزه درد داره کمرم یک سمتم فکر کنم عادی باشه

با استراحت و ماساژ اروم نشد؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری