۳ پاسخ

باید خوب بندازی دهن بچت وگرنه زخم میشه برات

سینه رو زیاد بکن تو دهنش ،شاید بد میگیره تو دهنش یا کم میگیره،

همون شیر دهی منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی