آزاد ۷۰۰
۱۵۰۰
من داپلر و وزن دادم . 2890
بستگی داره چیز دیگه هم بنویسه یانه من خودم گفتم طول سرویکس هم بنویسه که باهم انجام بدم یه تومن شد
والا من جای خوب رفتم ۹۰۰ شد آزاد بود
۶۵۰ تومن
سلام عزیزم من هم سونو وزن هم داپلر ۳تومن شد
600میشه
مرکز دولتی بری زیاد نمیشه. با بیمه ۶۰ تومن دادم🤣 یک بار هم آزاد حساب شد همون کلینیک دولتی ۲۰۰
یک ساعت دیگه میرم نمیدونم فکر منم درگیرشده
من 31هفته رفتم واسه سونورشدبادفترچه تامین1تومن هزینش شد
بادفترچه ۶۰۰ ولی بعضیاکمترهم دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.