سلام خوبین قیمت سنو وزن چن هست

۱۲ پاسخ

آزاد ۷۰۰

۱۵۰۰

من داپلر و وزن دادم . 2890

بستگی داره چیز دیگه هم بنویسه یانه من خودم گفتم طول سرویکس هم بنویسه که باهم انجام بدم یه تومن شد

والا من جای خوب رفتم ۹۰۰ شد آزاد بود

۶۵۰ تومن

سلام عزیزم من هم سونو وزن هم داپلر ۳تومن شد

600میشه

مرکز دولتی بری زیاد نمیشه. با بیمه ۶۰ تومن دادم🤣 یک بار هم آزاد حساب شد همون کلینیک دولتی ۲۰۰

یک ساعت دیگه میرم نمیدونم فکر منم درگیرشده

من 31هفته رفتم واسه سونورشدبادفترچه تامین1تومن هزینش شد

بادفترچه ۶۰۰ ولی بعضیاکمترهم دادن

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان آریشا👑❤ مامان آریشا👑❤ ۲ ماهگی