۴ پاسخ

سلام شما کمیداژن دادید خوب شد؟؟

سلام این شیر خشکه خوبه؟؟ بچه من خیلی اذیته دکتر اینو داده

سلام
یرای پسرم ی هفته شروع کردیم
فاقد لاکتوز .فروکتوز و ساکارز ...و هر نوع طعم دهنده ای
برای کودکانی که الرژی شدید دارند تجویز میشه

انشالله که با این شیر خشک دردشون کم بشه

شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی