۲ پاسخ

من میدم نمیخوره بزور 50سیسی میخوره

دوست من میده ،رئیس یکی از بیمارستان‌های مشهد از اقوامشان هستش و بهش گفته تو شیر خشک ها اول بی‌میل بهترینه بعد ابتامیل

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان یارا و دیار👦🏻🫀 مامان یارا و دیار👦🏻🫀 ۱۲ ماهگی