کسی به بچش شیرخشک بیومیل داده وزن دهیش چجوریه

۵ پاسخ

من میدم خیلی خوبه

من میدم خیلی خوبه

من دادم یبوست کرد اصلا وزن نداد

من میدم وزن پسرم خوبه. بنظرم ربطی ب شیر نداره ب اشتها و سوخت ساز بدن بچس

آره من میدم وزن دخترم ی خورده کمه نمیدونم دیگه از شیرشه یا رفلاکسش

سوال های مرتبط

مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی