۴ پاسخ

من بچه بود میدادم خوبه

آزاد چه شیر خشکی میگیرین؟

من تو‌روز شیرخشک آزاد میدم شبها یارنه ای چون دلش درد میاد تو روز کولیک چون داره

منم میدم ولی فقط شبها بهش میدم اگر آدم بتونه آزاد بخره اونا کیفیتش بهتره فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری