از این به بعد کار سنگین نکن چون ماه اول تموم شده از این به بعد حساس
آب بدنت شاید کمه،آب حداقل باید8تا10تا لیوان آب بخوری در روز
آزمایشش اصلا وقت گیر نیستا،من رفتم اصن یه ربع هم نشد،صبح زود برو بده،اثاث کشی داری چیز سنگین بلند نکنیاااا
پس مثه من هستی،منم 27دی اخرین پریودم بود،این ماه8روز عقب افتادم،دیروز ازمایش دادم مثبت بود ولی بتا پایین بود،دو روز دیگه باید دوباره آزمایش بدم،فردا برو آزمایش بده حتما
اره بارداری ولی چند روزه عقب افتادی؟
سلام عزیزم احتمالا اره الان چند روزه گذشته و عقب انداختی حالتات چیه
ولی حتما برو آزمایش بتا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.