دختر منم آبریزش بینی و عطسه داشت همون روز اول بردمش دکتر قطره بینی داد
نزار بیشتر شه حتما ببرش دکتر حتی اگه علائم کمی داره کوچیکن اذیت میشن رو وزن گیریشون تاثیر میزاره
دلسا هم سرما خورده بود بردم آزیترومایسین و قطره بینی داد خدارو شکر که بهتره
ببر دکتر سرخود دارو ندی هاااااااااااااااا
ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.