۱۱ پاسخ

اره باید بدی وگرنه بدنش کم آب میشه تو خودت میتونی فقط غذا بخوری آب نخوری ؟

من دخترم4ماهشه گاهی بهش اب میدم

وای اره حتما اب بده

بعد از غذای کمکی در حد ۲ تا ۳ قاشق مربا خوری اب جوشیده سرد شده بهش بده

وقتی غذا خور میشه باید آب بخوره و گرنه یبوست میشه

من که میدم

من یه چند روزی هفته پیش هوا فوق العاده گرم بود شیر میدادم دخترم نمیخورد چون شیرخشکی هست .بعد اندازه ۱۰سی سی بهش آب جوشیده سرد شده دادم بچه همچین با ولع خورد گفتم بمیرم که تشنه بودی .بعد اون دیگه ندادم فقط اونروز انگار خیلی عطش داشت بچم .

دکتر امیرزمانی میگفت نیازی نیست

آره مخصوصا شیر خشکیا

نوزاد از وقتی غذاخور میشه به آب هم احتیاج داره عزیزم
بعد غذا حتما باید آب داده بشه
درطول روز هم چندبار بده شاید تشنه باشه

من که نمیدم بهش

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۳ ماهگی