سلام عزیزم خوب هستید؟
۳ تا فولیکول منظور تخمک اره؟
سایزشو نمیدونستید؟؟؟ فردا میخام برم استرس دارم
ایشالا به سلامتی برات خوب پیش بره
منم تازه پانچکر شدم 🥹🥹🥹🤕🤕دوتا تخمک شد برام یدونه جنین🥹🥹🥹
بسلامتی موفق باشی 🤲🏻🤲🏻
انشالا جنین با کیفیت بشه برات
انشاالله که عزیزم سه تا نینی خوشگل بشن برات نگران نباش منم فردا میرم سونو ببینم کی میگه بیا تخمک کشی
وای خیلی سخته پانکچر ایشالله خدا سه تا جنین ناز بهت بده ♥️💋💋💋❤️
امیدت بخدا
ان شاء الله برات معجزه میکنه
سه تا تخمک بشه 3 تا جنین و با انتقال اول مثبت شی❤️
انشاالله ۳تا جنین کرید آ خوشگل میشن غصه نخور
مطمین باش با کیفیتن و همشون جنین میشن
تعداد زیاد کیفیت رو پایین میاره
نگران چیزی نباش
انشالله که هرسه تاشم بگیره😍
انشآلله که همین ۳ تا برات جنین های باکیفیت بشه عزیزم❤️
بسلامتی عزیزم انشاالله بزودی با خبر بارداریت بیای گهواره
انشالا برات جنین بشه و بگیره من با اولین انتقال باردارم
خدا پشت و پناهت عزیزم❣️
انشاءالله هر چی خیره برات پیش بیاد🤲
توکلت بخدا باشه
سلام عزیزم منم دیروز عمل پانکچر انجام دادم و ۴ تا تخمک داشتم 🥲🤲❤️🩹💔
شما چندتا تخمک داشتی؟
ان شاالله خدا به دلت نگاه کنه. این همه سختی رو با جون و دل تحمل میکنی ....ان شاالله نتیجه رو ببینی گلم
خوش خبر برگردی
خدا قوتت
ان شاءالله نتیجه میگیری
پانکجر چجوریه؟؟درد داره؟
ایشالا ک زیاد باشن
انشاالله ک همین فولیکول ها ۳تا نی نی خوشگل بشه برات
ان شالله ک ۳۵ تا ۲۵جنین شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.