۹ پاسخ

کوچیک بود مینداختم الان هی اینور اونور میشه کمربندشو میبندم از زیرش لیز میخوره دیگ نمیذارم

از چند ماهگی میشع گذاشت ؟

اره عزیزم من میندازم از همه لحاظ بهتره من حتی بالشت هم براش بر میدارم و یه دو پیچ نازک هم روش میندازم هم نرم تر میشه زیر پاش هم کثیف شد راحت برمیداری میشوری کفی کالاسکه رو نمیشه ک شست

ن نمیندازم هوا سر بود پتو مینداختم اما الان ک هواخوبه چیزی نمیندازم

من یه پتو نازک میندازم فقط

نه نمیندازم

تشک پتو فرق نداره فقط زیرش نرم باشه اون جای پاهاشم بپوشون لیز نخوره بیاد پایین

پتو خودش

من که سر پسرم چیزی نمینداختم
از چند ماهگی گذاشتیش شما توی کالسکه؟
من ۴/۵ ماهشونه اما نمیدونم میتونم بزارم از الان، زود نیست به نظرت؟
آخه کالسکه شون حالت دراز کش نداره

سوال های مرتبط

مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی