۴ پاسخ

من جفتش اما فقط روزی دوبار شیر خشک نمیزارم وابسته بشه

خیلی بده منم هر دوتا رو میدم همش دلدرده

دخترمنم سه بار هربار۶۰تا به زور شیرخشک میخوره بقیشو فقط شیرخودما میخوره

برعکس دختر من
فقط دو مرتبه شیرخشک میخوره اونم با قطره چکون

سوال های مرتبط