مامانا 4روزه حرکتای بچه کم وضعیف شده طبیعیه؟
یابایدکاری کنم؟

۶ پاسخ

من امروز صبح حرکت نکرد 🤭 نگران شدم اومدم خرما خوردم خوابیدم حرکت نکردم . بعد حرکت کرد

طبیعیه منم چند روزی اینجوری شده بودم اما کم کم خوب شد

منم ۲روزه خودم سرما خوردم حال ندارم حرکتای بچه هم کمتر شده خوب میشه نگران نباش

تا هفته ۲۸ کاملا طبیعیه اصلا جای نگرانی نیست

همون nst?

یه سر بیمارستان برو نوار میگیرن از بچه چک میکنن

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی