خب من اومدم بستری شدم ،،،،برا انتقال جنین🙂

تصویر
۳۴ پاسخ

مگه انتقال جنین بستری داره ؟

ایشالا چن قلو باشی جانم

انشالله ک مثبت برمیگردی

الهی بسلامتی و راحتی بگذرونی و خدا دلتو شاد کنه

سلام مگ واس انتقال جنین بستری میشن

ایشالا به سلامتی گلم
بچسبن بهت هر دوتاشون😍😍😍🤲

کدوم بیمارستانی ؟!

انشالله تو این ماه عزیز همه چی خوب پیش بره و مامان بشی

بسلامتی گلم انشاالله که با خبر خوش برگردی

انشاالله مثبت شی

بسلامتی انشاله خوش خبرباشی گلم

به به عزیزم 9 ماه دیگه رو این تخت ها بخوابی برای بدنیا آوردن نینی

به سلامتی عزیزم مطمئن باش همه چی عالی پیش میره
از الان مادر شدنت رو تبریک میگم گلمم😍

بسلامتی عزیزم

بسلامتی عزیزم انشالا آخرش شیرینه

ان شاء الله دو هفته ی دیگه خدا دلتو شاد میکنه عزیزم❤️

ایشالا که خیره

الهي همونی بشه که دلت میخواد🤲☘️

ایشالله بسلامتی عزیزم

انشالله مثبت برگردی قشنگم 🥰❤️

عزیزم تا اینجا چقد هزینه کردی؟

انشالله که موفق باشی

بسلامتی عزیزم
مگه بستری شدن میخواد
من رو این تختا نخوابیدم🥲

ای وی اف میشی

انشالله که بمونه واست

ب امید خدا همونی بشه ک میخای

بسلامتی انشاالله دست پر برمیگردی

سلام گلم انشاءالله بسلامتی انتقالت تموم بشه و با چندتا نی نی سالم و خوشگل برگردی💛🌱✨🤲🏻

انشالله ۳قلو باردار بشی

بسلامتی عزیزم 😍😍

انشالا دست پر برگردی و خدا پشت و پناهت

بسلامتی گلم

اخی عزیز دلم ایشالله به سلامتی برای منم دعا کن مامان بشم

انشاله که بچسبه به دلت

سوال های مرتبط