۴ پاسخ

عزیزم ده زیاد نیست برا پنج روزگی ....احتمالا بگن بیارش مجدد تست ....با دستگاه تست میگیرن از پیشونی ...
خودتم داروهاتو منظم بخور من سفالکسین میخوردم و مفنامیک

چی عین منی،منم شکمم میفته رو بخیه ها چرک کرده،دخترم هم زردی بالایه،شما زردی بچت چند بود؟

سفیکسیم بگیربخورچرکش خشک بشه منم خوردم

شاید عفونت کرده ببر درمانگاه نشون بده عزیزم
از زایمان و بیمارستان راضی بودی ؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۴ ماهگی