۳ پاسخ

منم خیلی خرج کردم و دوییدم چهار ماه هرسری ی مشکلی بود عقب میوفتاد هیچ امیدی هم نداشتم مثبت شه دفعه اول ولی وقتی دکتر گفت چیزی ندیده و بتای چهل و هشت ساعته نوشت خیلی حالم بد شد خصوصا آقام از ذوقش همه فامیل خبر کرد اگر باز نشه...😭

منم IUIکردم دکتر گفت روز 14 آزمایش بده

هنوز زوده سونو نشون نمیده

سوال های مرتبط