منم خیلی خرج کردم و دوییدم چهار ماه هرسری ی مشکلی بود عقب میوفتاد هیچ امیدی هم نداشتم مثبت شه دفعه اول ولی وقتی دکتر گفت چیزی ندیده و بتای چهل و هشت ساعته نوشت خیلی حالم بد شد خصوصا آقام از ذوقش همه فامیل خبر کرد اگر باز نشه...😭
منم IUIکردم دکتر گفت روز 14 آزمایش بده
هنوز زوده سونو نشون نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.