۷ پاسخ

من رفتم مژده شمس مفتح ۳
خیلی هم خوب بود
درد نداشت اصلا

درد نداره اصلا یه دستگاه باریکه همونم انقدر ژل میزنن چیزی نمیفهمی

صفورا طاهر ،واژینال دردنداره اصلا

من پارسال رفتم ۱۲۰۰

مهدیه بقایی یا کیلینیک درسا جفتشم ادرسش عارف ۲ هست

امام محمد باقر تو ابوطالب
نه درد نداره

درمانگاه اباعبدالله تو عبادی هم داره سونو واژینال

سوال های مرتبط