منم دقيقا معاينه كه شدم گفت يه فينگرى و دهانه رحمت ضخيمه
درداى پريودى داستم بعدش و لك بينى
از صبحشم دردام شروع شد بيمارستان نرفتم زود
ظهرى رفتم دوش گرفتم بعدش ناهارمو كامل خوردم آرايش كردم تميز و مرتب رفتم ساعت ٣ بستريم كردن دهانه رحمم ٣ سانت باز شده بود
شبم زايمان كردم
طبیعی درد ندارن
اینایی که سزارین هستن درد دارن برا من درد داشت
ن عادیه بعد معاینه همیطوره
معاینه درد داشت؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.