۵ پاسخ

منم دقيقا معاينه كه شدم گفت يه فينگرى و دهانه رحمت ضخيمه
درداى پريودى داستم بعدش و لك بينى
از صبحشم دردام شروع شد بيمارستان نرفتم زود
ظهرى رفتم دوش گرفتم بعدش ناهارمو كامل خوردم آرايش كردم تميز و مرتب رفتم ساعت ٣ بستريم كردن دهانه رحمم ٣ سانت باز شده بود
شبم زايمان كردم

طبیعی درد ندارن

اینایی که سزارین هستن درد دارن برا من درد داشت

ن عادیه بعد معاینه همیطوره

معاینه درد داشت؟؟

سوال های مرتبط